سیستم مدیریت مشتریان CRM
CRM یک سیستم اطلاعاتی یکپارچه است که در جهت برنامه ریزی،زمان بندی و کنترل فعالیتهای قبل و بعد از فروش سازمان با هدف توانمند سازی مشتریان جهت تعامل با سازمانها از طریق ابزارهای متعددی چون وب،تلفن و غیره به کار می رود.
CRM اصطلاحات جایگزین برای
• مدیریت روابط با مشتریان
• بازاریابی روابط با مشتریان
• بازاریابی میکرو
• بازاریابی تک به تک
معرفی نرم افزار مدیریت مشتریان آنلاین
- ویژگی ها :
- داری سه پنل کاربری , کارمندی و مدیریتی
امکان ثبت نام آنلاین کاربر و تعریف پروژه و خرید کالا
امکان پرداخت آنلاین هزینه ها
امکان کنترل پروژه و مدیریت کارهای کوچک
امکان تعریف نامحدود پروژه و کاربر
امکان تعریف کار , خدمت و کالا
امکان مدیریت کاربران پیشرفته
امکان ارتباط با مشتری توسط ایمیل , اس ام اس , تلگرام
امکان اتصال با سایر نرم افزار های حسابداری
امکان تعریف صفحه – خبرنامه – خبر و غیره …
امکان تعریف کلاس مالیاتی
امکان ایجاد و مدیریت اسناد
امکان آپلود و دانلود به صورت شمارشی و با محدودیت زمانی
- داری سه پنل کاربری , کارمندی و مدیریتی
- امکانات CRM
-
خدمات خودکار به مشتریان
- انتخاب ترکیب محصولات توسط مشتری
- صدور خودکار پیش فاکتور و فاکتور
- سفارش دهی محصولات توسط مشتری
- کنترل مراحل آماده سازی محصول توسط مشتری
- راهنمای مشتریان توسط اپراتورها
- مدیریت گارانتی و وارانتی و تخفیفات
- مدیریت شکایات، نظرسنجی و سنجش رضایت مشتری
مرکز ارتباطات
- امکان ارسال و دریافت SMS
- امکان ارسال و دریافت فکس (به صورت انبوه سفارشی شده، یعنی بعنوان مثال ارسال یک متن نامه به شرکتهای مختلف به شکلی که نام مدیر عامل هر شرکت بر روی نامه آن شرکت درج شده باشد)
- امکان ارسال و دریافت ایمیل (به صورت انبوه سفارشی شده)
- امکان برقراری و پاسخگویی تماسهای تلفنی
- دفتر تلفن (اطلاعات تماس افراد و سازمانها)
- سوابق تماس (نمایش سوابق تماس مشتری به محض تماس برای اپراتور مربوطه)
عملیات فروش
- مدیریت محصولات
- گروه بندی مشتریان
- مدیریت تماس های بازاریابی (امکان تخصیص گروه های مشتریان به بازاریاب های تلفنی)
- مدیریت سفارش گیری و ثبت سفارشات
- مدیریت تخفیفات (بر اساس سطح کارکرد مشتریان)
- صدور پیش فاکتور
- صدور فاکتور
- صدور بارنامه، صورتمجلس حمل، رسید مشتری و …
- ثبت و نگهداری سوابق خرید مشتریان
مدیریت نمایندگی ها
- ثبت و نگهداری اطلاعات نمایندگان
- کنترل عملکرد نمایندگان (گزارش گیری)
- رتبه بندی نمایندگان
- ارائه خدمات کامل CRM به نمایندگان
مدیریت مشتری
- تعریف مشتری ، ورود مشخصات مشتریان حقیقی و حقوقی
- ثبت ارتباط با مشتری
- تعریف انواع روش های ارتباط با مشتری
- گروه بندی مشتریان
- رده بندی مشتریان
- ثبت قراردادهای بسته شده با مشتری
- نظرات مشتری در رابطه با خدمات و محصولات
- ثبت تراکنش مالی مشتری شامل نقد و چک و اقساط و وام
رقبا
- تعریف رقبا
- قراردادهای رقبا
- ثبت نقاط قوت و ضعف رقبا
- ثبت مشخصات مشتریان رقبا
بازاریابی
- تعریف بازاریاب
- حساب بازاریاب
- قرادادهای بسته شده توسط بازاریاب
- امکان ثبت طرح بازاریابی توسط بازاریابها (action plan)
- امکان پیگیری طرحها توسط سرپرست هر بازاریاب (تائید، عدم تائید و … )
- امکان ثبت جزئیات بازاریابی های انجام شده به تفکیک شهر و شهرستان (نتایج، تاریخ ملاقات بعدی، هدایای اهدایی و …)
- امکان گزارشگیری های متنوع بر اساس طرح بازاریابی، بازاریابی های شهر و شهرستان همراه با امکان چاپ
گزارشگیری
- گزارش مشتریان
- گزارش قراردادها
- گزارش ارتباط با مشتریان
- گزارش چک ها
- گزارش فاکتور
- گزارش گیری پویا
- گزارش یادآوری روزانه ( گزارش مشتریانی که دریک بازه زمانی مشخص شامل تاریخ تولید یا ازدواج یا سررسید قرارداد یا تأسیس شرکت آنها است همراه با امکان ارسال پیام از طریق Fax , SMS ,Email و یا تلفن و ثبت ارتباط با آنهاست )
-
خدمات خودکار به مشتریان
برچسبها: اسکریپ ارتباط با مشتریان, سامانه ارتباط با مشتری, سامانه ارتباط با مشتریان, سیستم ارتباط با مشتری, مدیریت ارتباط با مشتری, نرم افزار crm, نرم افزار crm در ارومیه, نرم افزار crm در بوشهر, نرم افزار crm در تهران, نرم افزار crm در رشت, نرم افزار crm در ساری, نرم افزار crm در کرج, نرم افزار crm در مشهد, نرم افزار ارتباط با مشتری, نرم افزار ارتباط با مشتری ارومیه, نرم افزار ارتباط با مشتری بوشهر, نرم افزار ارتباط با مشتری تهران, نرم افزار ارتباط با مشتری شیراز, نرم افزار ارتباط با مشتری کرج, نرم افزار ارتباط با مشتری مشهد, نرم افزار ارتباط با مشتری همدان
- ۹۴/۰۹/۰۳